08:11 Чим Коді відрізняється від Скретчу? | |
Чим Коді відрізняється від Скретчу? 1. Значно більше блоків-команд. 2. Можливість створювати не просто власні блоки, а блоки-функції. 3. Блоки для роботи з таблицями (можна імпортувати створені в Excel, можна створювати свої або використати вбудовані) - отримання та зміна значень комірок, побудова діаграм. 4. Блоки для роботи з "штучним інтелектом". 5. Можна створювати в межах одного сценарію окремі "сцени" (це не те, що в Скретчі - там просто графіка), зі своїми персонажами, оформленням, тощо, причому їх можна перемикати програмно. Фон (тло) Сцени - звичайний графічний об'єкт(спрайт). 6. Швидкість виконання скриптів сценарію регулюється за допомогою перемикача. 7. Є те, чого дуже хотілося у Скретчі - координатна сітка, причому це звичайна "координатна площина" з початком у центрі, одиничними відрізками т напрямками, вмикається/вимикається перемикачем у вигляді "решітки". 8. Спайт персонажа легко масштабується/обертається за допомогою "реперних точок" та стрілок. 9. Якщо натиснути з правою клавішею на значок персонажа на панелі спрайтів - отримаєте контекстне меню, можна дублювати, вилучати та копіювати/вставляти спрайт. 10. Коді має систему підказок - вмикається ліворуч панелі спрайтів. 11. Також ми маємо консоль - область куди виводяться повідомлення командою "Говорити" (це корисно для режиму Python). 12. Вкладок стало більше - Блоки, Образи, Атрибути і Таблиці. У вклаці "Атрибути" зібрано налаштування змінних, списків, сигналів та створених функцій. 13. Для програмного запуску дій в Коді використовуються "сигнали" - це теж саме, що і "повідомлення" в Скретчі, на нашу думку це краще відображає їх функціонал. Щоб використати "сигнал" його попередньо потрібно створити (вкладка "Атрибут") 14. Якщо завантажено/створено таблиці - з'являються блоки для роботи з ними. 15. Щоб створити функцію - переходимо на вкладку "Атрибути" - "Функція" - "Додати функцію", після цього вмикається панель редагування функцій та блоки функцій на панелі блоків (потрібно перейти на вкладку "Блоки") 16. Насамкінець - підтримується робота з більш ніж 130 різноманітними пристроями -від Arduino та Micro:bit до роботів та дронів-коптерів (не перекладено)
| |
|
Всього коментарів: 0 | |